Toimitusehdot

Yleistä
OLO Nordic/Mieliyrtti Oy
y-tunnus: 2995699-7
Päiviönkatu 19
74100 IISALMI

Myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 15.8.2019 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat ilmenevät sekä tuotesivulla, ostoskorissa että tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut
Toimituskulut ovat 5,95 € / tilaus, yli 80 euron tilauksesta toimitus on maksuton. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat
Maksuvälittäjänämme toimii Checkout Finland Oy. 

Lue täydelliset maksuehdot Checkout Finlandin sivuilta.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan toimivan sähköpostiosoitteen, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa
Käytämme toimituksissamme Postin ja Matkahuollon kuljetusta. Voit valita toimituspaikan joko noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.

Toimitusaika
Pakkaamme ja lähetämme tilaukset viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Pyrimme lähettämään kaikki arkipäivisin klo 13:30 mennessä tulleet tilaukset samana päivänä. Jos tilauksen tuotteiden kanssa on jokin toimitusongelma, olemme asiakkaaseen henkilökohtaisesti yhteydessä.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 päivää.

Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua paketin vastaanottamisesta.

Jos haluat palauttaa tuotteen tai tuotteita, ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla [email protected] tai WhatsAppilla/soittamalla 044 9825 479. Asiakaspalvelusta saat ohjeet, miten sinun tulee menetellä.

Peruutusoikeus koskee vain myyntikuntoisia tuotteita. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja ne on palautettava hyvin pakattuina.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme asiakaspalvelusta antamiemme ohjeiden mukaisesti. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palautus maksaa asiakkaalle 5,00 € / palautus. Palautamme asiakkaan tilauksesta maksamat rahat, kun olemme saaneet palautettavat tuotteet ja tarkastaneet ne. Palautuksen kulu 5,00 euroa vähennetään palautettavasta summasta. Asiakkaan ei siis tarvitse maksaa palautuksesta sitä tehdessään, kunhan hän on ottanut yhteyttä asiakaspalveluumme ja toiminut ohjeidemme mukaisesti.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat vähennettynä palautusmaksulla 5,00 € viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:
OLO Nordic
Päiviönkatu 19
74100 IISALMI
Suomi

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Jos sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä epäröimättä. Asiakaspalvelun tavoittaa sähköpostitse, WhatsAppilla tai puhelimitse:

[email protected]
044 9825 479

Vastuunrajoitus
Mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Mieliyrtti Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten luonnonmullistuksesta, vaikeista säätiloista, vienti- tai tuontikiellosta tai muusta viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, lakosta, sodasta tai muusta vastaavasta Mieliyrtti Oy:n toimintaa hidastavasta tai estävästä toiminnasta, Mieliyrtti Oy ei vastaa siitä.

Erimielisyydet
Mieliyrtti Oy noudattaa Suomen lakia.

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).