Ilmainen toimitus yli 35€ ostoksille

Toimitusehdot

Yleistä
OLO Nordic
y-tunnus: 
3264187-3

Toimitila: Mariankatu 25, 15110 Lahti

Suomalainen verkkokauppamme myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.1.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat ilmenevät sekä tuotesivulla, ostoskorissa että tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut
Toimituskulut ovat 5,95 € / tilaus ja yli 35 euron tilauksesta toimitus on maksuton. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Jos haluat noutaa tuotteetLahdesta Mariankatu 25:stä, valitse kassalla toimitustavaksi NOUTO, jolloin postimaksua ei mene. Sovithan noutoajasta [email protected] tai laittamalla viestiä numeroon 040-5771361.

Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. * Verkkomaksamisen yhteydessä pankkisi saattaa nykysäädösten mukaisesti toimittaa kaksinkertaisen tunnistautumisen. 

Paytrail Oyj – y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

* Pankkimaksuissa saatetaan omasta pankista riippuen vaatia kaksinkertainen tunnistus: Ensin annetaan Paytrail – Checkoutille lupa suorittaa maksuja tililtä, ja toisella tunnistautumisella vahvistetaan verkkokauppatilauksen maksu. Tämä on uusi EU:n PSD2-maksupalveludirektiivi, joka on tullut pakolliseksi kaikissa verkkokaupoissa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan toimivan sähköpostiosoitteen, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa
Käytämme toimituksissamme Postin ja Matkahuollon kuljetusta. Voit valita toimituspaikan joko noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.  

LAHDEN ALUEELLAJos haluat noutaa tilaamasi tuotteet Mariankadulta, valitse verkkokaupan kassalla toimitustavaksi NOUTO, jolloin postimaksua ei mene. Sovi noudosta [email protected] tai soittamalla.

Toimitusaika
Pakkaamme ja lähetämme tilaukset viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Jos tilauksen tuotteiden kanssa on jokin toimitusongelma, olemme asiakkaaseen henkilökohtaisesti yhteydessä.

Yleisimmät toimitusajat Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-3 arkipäivää.

Pakkaaminen
Pakkaamme tuotteet mahdollisimman hyvin, etteivät ne vahingoittuisi kuljetuksen aikana. Kierrätämme pakkausmateriaaleja pakkausjätteen vähentämiseksi, joten tilauksesi ei välttämättä aina saavu samanlaisessa laatikossa. 

Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua paketin vastaanottamisesta.

Jos haluat palauttaa tuotteen tai tuotteita, ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse 044-236 7572. Asiakaspalvelusta saat ohjeet, miten sinun tulee menetellä.

Peruutusoikeus koskee vain myyntikuntoisia tuotteita. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja ne on palautettava hyvin pakattuina.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme asiakaspalvelusta antamiemme ohjeiden mukaisesti. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palautus maksaa asiakkaalle 5,00 € / palautus. Palautamme asiakkaan tilauksesta maksamat rahat, kun olemme saaneet palautettavat tuotteet ja tarkastaneet ne. Palautuksen kulu 5,00 euroa vähennetään palautettavasta summasta. Asiakkaan ei siis tarvitse maksaa palautuksesta sitä tehdessään, kunhan hän on ottanut yhteyttä asiakaspalveluumme ja toiminut ohjeidemme mukaisesti.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat vähennettynä palautusmaksulla 5,00 € viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:
OLO Nordic 
Mariankatu 25 
15110 LAHTI
Suomi

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu
Autamme sinua mielellämme tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Jos sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä epäröimättä. Asiakaspalvelun tavoittaa sähköpostitse, viestillä tai soittamalla: [email protected] tai +359 (0)40-5771361

Vastuunrajoitus
Mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten luonnonmullistuksesta, vaikeista säätiloista, vienti- tai tuontikiellosta tai muusta viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, lakosta, sodasta tai muusta vastaavasta myyjän toimintaa hidastavasta tai estävästä toiminnasta, myyjä ei vastaa siitä.

Erimielisyydet
Noudatamme Suomen lakia.

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).