Toimituskulut 5,95 eur

Toimitusehdot

Yleistä
OLO Nordic/ Jansson Palvelut Tmi
y-tunnus: 2998075-1
Poukamankatu 10 B
15240 LAHTI

Myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 15.8.2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat ilmenevät sekä tuotesivulla, ostoskorissa että tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut
Toimituskulut ovat 5,95 € / tilaus, yli 80 euron tilauksesta toimitus on maksuton. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan toimivan sähköpostiosoitteen, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa
Käytämme toimituksissamme Postin ja Matkahuollon kuljetusta. Voit valita toimituspaikan joko noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.

Toimitusaika
Pakkaamme ja lähetämme tilaukset viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Jos tilauksen tuotteiden kanssa on jokin toimitusongelma, olemme asiakkaaseen henkilökohtaisesti yhteydessä.

Yleisimmät toimitusajat Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-3 arkipäivää.

Pakkaaminen
Pakkaamme tuotteet mahdollisimman hyvin, etteivät ne vahingoittuisi kuljetuksen aikana. Kierrätämme pakkausmateriaaleja pakkausjätteen vähentämiseksi, joten tilauksesi ei välttämättä aina saavu samanlaisessa laatikossa. 

Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua paketin vastaanottamisesta.

Jos haluat palauttaa tuotteen tai tuotteita, ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse 044-236 7572. Asiakaspalvelusta saat ohjeet, miten sinun tulee menetellä.

Peruutusoikeus koskee vain myyntikuntoisia tuotteita. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja ne on palautettava hyvin pakattuina.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme asiakaspalvelusta antamiemme ohjeiden mukaisesti. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palautus maksaa asiakkaalle 5,00 € / palautus. Palautamme asiakkaan tilauksesta maksamat rahat, kun olemme saaneet palautettavat tuotteet ja tarkastaneet ne. Palautuksen kulu 5,00 euroa vähennetään palautettavasta summasta. Asiakkaan ei siis tarvitse maksaa palautuksesta sitä tehdessään, kunhan hän on ottanut yhteyttä asiakaspalveluumme ja toiminut ohjeidemme mukaisesti.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat vähennettynä palautusmaksulla 5,00 € viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:
OLO Nordic 
Poukamankatu 10 B
15240 LAHTI
Suomi

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu
Autamme sinua mielellämme tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Jos sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä epäröimättä. Asiakaspalvelun tavoittaa sähköpostitse, viestillä tai soittamalla: [email protected] tai +359 (0)44 236 7572

Vastuunrajoitus
Mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten luonnonmullistuksesta, vaikeista säätiloista, vienti- tai tuontikiellosta tai muusta viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, lakosta, sodasta tai muusta vastaavasta myyjän toimintaa hidastavasta tai estävästä toiminnasta, myyjä ei vastaa siitä.

Erimielisyydet
Noudatamme Suomen lakia.

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).